piatok 8. februára 2013

EMMA Magazine March 2013 - Nela Pocisková

Už keď som túto titulku zbadala po prvý krát vedela som, že marcovú EMMU musím mať! Veselá obálka s Nelou mi hneď zlepšila náladu. Je síce pravda, že táto fotka by sa skôr hodila na nejaký tínedžerský časopis a nie zrovna na magazín typu EMMY, nič to nemení na tom, že ma obálka dostala.
Moja nálada stúpla ešte dvojnásobne, keď som sa dozvedela, že úplne zdarma je k nej pribalený román s názvom (Ne)zdravá láska. Keďže milujem vône potešila som sa aj vzorke AVON Sensuelle a voňavej stránke Just Cavalli, o ktorej bola v časopise aj skvelá reportáž.
Čo sa obsahu týka, najviac zaujal článok o Nele, či rozhovor s EGOm. Z módy ma potešil rozhovor s Klementinou Tomrecaj -  návrhárkou značky Factory WTF?!, ktorú zbožňujem aj článok o army móde, ktorú milujem tiež. 


1 komentár:

  1. Aké značky sú na konci časopisu???
    H&M
    Jennifer.... a ďalej neviem, poradíte mi?

    OdpovedaťOdstrániť